keskiviikko 4. helmikuuta 2009

Blogitunnustus

Sain ihanalta Rouva Veen kokkaukset-blogin Rouva Veeltä tällaisen ihanan tunnustuksen! Kauniit kiitokset Rouva Vee, olen ihan otettu! Olen nauttinut ihanasta blogistasi, jossa esittelet upean upeita leivonnaisiasi ja jossa kirjoitat ihanan humoristisella tyylillä :-)Ja toivotan sinulle paljon tsemppiä matkalla ohuemmaksi Rouva Veeksi!

Rouva Vee ei ollut saanut mitään ohjeita tunnustuksen eteenpäin viemisestä, mutta kekseliäänä likkana keksi,että tämä jaetaan eteenpäin 7 eli seitsemälle ihanalle blogille.Vaikea homma taas ,kun ihania blogeja on niin paljon, mutta tässä palkinnon saajat tällä kertaa:

  1. Rossanalle blogista Bella Vanilla
  2. Ritalle blogista Rita Mentor
  3. Hyppyselliselle blogista Sillä Sipuli
  4. Nellelle blogista Siskot Kokkaa
  5. Merjalle blogista Kortteja Kaliforniasta
  6. Pikkujutulle blogista Pikkujutut
  7. Sirokolle blogista Lapiolla Hiekkaa

Rouva Veelle vielä kerran kiitos!

6 kommenttia:

  1. Fabulous! Voi tuhannet kiitokset tästä kunnianosoituksesta!

    VastaaPoista
  2. kiitoksia kovasti Yaelian tunnustuksesta. blogi on kyllä minun ja Pastapään yhteinen, joten kunnianosoitus koskee meitä molempia. kiitos siis meiltä molemmilta :)

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia Yaelian tunnustuksesta! Nämä tunnustukset pitää mielen hyvänä pitkän aikaa.

    VastaaPoista
  4. Sirokko :-)

    Hyppysellinen: olen pahoillani etten maininnut Pastapäätä,eli tietenkin teille molemmille:-)

    Rossana:-)Tunnustusta on tosi mukavaa lähettää eteenpäin!

    VastaaPoista
  5. Kaunis kiitos! (Blogini nimi on pelkästään Rita)

    Minäkin olen ollut sinua linkittämässä eilisestä lähtien kun olin innoissani kukkakaalista ja siitä että osasin käyttää monitoimikonetta - äsken vasta sain aikaiseksi sinut linkittää :)

    VastaaPoista
  6. Rita:ilo kokonaan minun puolella! Tuliko kukkakaalista hyvää?

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...