perjantai 28. marraskuuta 2008

Karkkimeemi

Susa Kulttuureja Sekoitellen blogista haastoi mut karkkimeemiin.
Tässä meemin säännöt:
1. Valitse vähintään viisi irtokarkkilaatua, jotka valitsisit oikeastikin karkkipussiisi.
2. Ota karkeista joko itse kuvat tai nappaa ne netistä ja julkaise ne blogissasi.
3. Tämän jälkeen haasta vähintään kolme ihmistä tekemään tämä meemi, ja linkkaa heidän blogeihinsa. Voit haastaa myös useamman! Koita arvata, mistä nameista he tykkäävät.
4. Halutessasi voit vielä selvittää sanallisesti valintojasi...
Mä joudun nyt vähän poikkeamaan säännöistä kun en ole koskaan oikein ollut oikein irtokarkkien suurkuluttaja, valitsen yleensä karkkipaikoissa aina lakua ja suklaata, ne ovat mun makuun. Karkit mulle on sokerittomia pastilleja yleensä.Mutta tässä on mun valinnat:
1.Suklaa
Olen suklaaholisti. En osaa nimetä mitään ykkössuklaata(niitä on niin monta!!!), mutta pidän enemmän tummasta kuin maitosuklaasta. Ja pidän Fasun suklaasta, jota onneksi saa täältäkin joistakin kaupoista.Mun suosikki Fasun suklaista on Geisha
2. Laku
Lakuissakaan mulla ei ole varsinaisesti tiettyä suosikkia, kun hyviä lakuja on monta.Halvan lakumatto tosin on todella namia! Ja onneksi täältäpäin saa lakua, Fasun irtolakupaloja, joita myydään terveyskaupassa!!! Ostan usein....ja ne menee heti, en osaa lopettaa ennenkuin on koko satsi syöty. 3. Halva
Halva on tosi hyvää. Sitä mä yleensä ostan irtonaisena , ja myyjä leikkaa mulle palasen isosta halvakimpaleesta.Mun suosikkihalva on viime aikoina ollut ihana suklaahalva,jossa kaakaopavun palasia, nam! Halvan halva on musta aina kanssa ollut tosi hyvä halva, pienenä se oli musta ihan hurjan hyvää! 4. Mynthon Fills
Näistä mä tykkään, varsinkin Berries-mausta. Mulla oli iso pussi näitä kun tulin takaisin Suomesta kesällä.Mulla on vieläkin pari jäljellä....
5. Wrigley¨s Extra Drops lakunmakuiset
Toinen pastillilaji mitä mulla oli monta kappaletta pussissa tultuani Suomesta.
Ja haastan eteenpäin seuraavat blogit:
1. Hippu blogista Tamarind Heaven Ei aavistustakaan mistä karkeista pidät, ehkä eksoottisen makuisista....?
2. Rossana blogista Bella Vanilla Arvailen että pidät suklaasta...??
3. MaaMaa blogista Maamaa Maailmalla Mistäköhän karkeista pidät?

6 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, Yaelian. Nyt kyllä täytyy varmaan tuottaa pettymys, koska mun lempi"karkit" ei oo mitenkään eksoottisia :-D Myöskin suklaaholistina lempparini on ehdottomasti suklaa :-)

    VastaaPoista
  2. Haastetta pukkaa:
    http://itkupillinkyynelkaasua.blogspot.com/2008/11/just-one-word.html

    VastaaPoista
  3. Meemiin on vastattu ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kakku-kannustuksesta!:) Saako sieltä ostettua tosiaan fazerin suklaata?? ei täältä vaan...! :D

    VastaaPoista
  5. Julia, Fasun suklaata löytyy niissä pienissä laatikoissa ja jossain paikoissa myös irtokarkkeina:)

    VastaaPoista
  6. Suosikkinamit on listattu blogissani. Kiitos haasteesta :)
    ...ainut paha puoli on, että namihaaveilun seurauksena näppikselläni on pari kuolapisaraa ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...